20 Nisan 2011 Çarşamba

Ben üzülmedim sevindim...

Bu sitemin şifresini bile unutmuştum. Burada ana arı üretimi tekniğini 3 yıl önce anlatmıştım (http://larvatransferi.blogspot.com/2008/08/ana-ari-kutusu-hazirlama-ve.html) şimdi bazı arkadaşlarımız sitelerinde "amatör ana arı üretme tekniği" adı altında benim yaptığım uygulamaları yazıyorlar. Benim adımı zikretmeseler de uygulamalarımın birilerine faydalı olmasını görmekden sevindim gurur duydum.... Eğer bu arkadaşların peşinde yürüdükleri kişi "bundan üç yıl önce polenle yavrulu gözü ayırt edemeyenler" diye şahsıma sataşmasaydı bu haberi de yapma gereği duymazdım. Şimdi ben diyorum ben üç yılda nerden nereye geldim siz niye olduğunuz yerde sayıyorsunuz:/(

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Şu an geldiğimiz nokta ıtıbarıyla gerek Halıl bılen gereksede Alı Turk daha once bu ana arı üretımıni işlemişlerdi.

**************************************

Bari bu ifadeleri silip son haberi yazsaydınız.

Gülünç kaçmış. :-)

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Adsız kardeşim tek eksiğin adın değil ...... ben kim ne yapmışsa yazmışımdır kaynak vermekten hiç çekinmemişimdir. Öyle yazıları silip modifiye etmek senin gibi adını yazamayanlara göredir. Küçük çıtalara ana memesi yaptırıp o memeleri guclu kolonılere besletıp sonra kutuya verme işini ilk ben yaptım anlamındadır sözlerim. Gülünç kaçmış konusuna gelince sen her gün gülebilirsin benim dışımda bu alemdekiler seni anlayamazlar merak etme:)