29 Temmuz 2013 Pazartesi

Tarkan ve Kurdu...

Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıymış.:) Öyle der bir atasözü... Bizde tatili bitirdik ve blogumuza döndük.
Tatile çıkmadan son gün ustanın arılıkda iftar ettik. İlhami abi Tarkan ve kurtu misali köpeğini yanından ayırmıyor:)


İftarın menüsü bizim meşhur "türlü yemeği". Bizimki tutturdu güveç bu diye:) benim bildiğim güveç toprak kapda pişer bu aliminyum tencerede pişti.:) neyse allahdan Manos da bu yemeğin ismi konusunda beni destekleyen sözler söyledi de bizimki mor oldu:)


Tavşan kanı çayda semaverden içildi.


Sevgilimde dışarda iftarı etmiş ve böylece tatilimiz başladı...


Tatil demek masraf demek gidiş yolundaki suratımız bu haldeydi.


Feribotla marmara denizinin öbür tarafına geçtik.


Hava felaket sıcaktı :( ne kadar sıcaktının cevabı en iyi bu kurbağa görüntüsüyle anlatılır sanırım:) kurumuş kalmış inek yolun ortasında..:(


Tatilde bizim kız bütün kurtlarını döktü:)



Tatil bitimi kuzu kuzu hesabı ödemiş ve evine dönmekte olan bir baba yüzü:)


Bahçeme kavuştum ki breh breh yarışdan bahsedenler vardı tam hatırlamıyom ama kimlerdi... hu huuu:)


Kahvaltılık bunlar..:)


Ana kutularımızı beslemeye devam ederek gitmiştik maşallah deidirttiler.


Depomuzda bu halde


Beslemeye devam


Sağım işini bayram sonrasına bıraktım. Bal tutan parmağını yalar derler ya milletin orucunu sakatlamayalım dedim:)

6 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Sayın kalfam tatil bizi bozar, sen buralardan ayrılma.
Güveç tencerede bana göre pişer,Manos zaten her şeye maydonoz olmaya başlamıştı,zaten bir çok kelime aynı çıktı, bir armut ağacının yanında durdum be ne dedim, Ahladi dedi, bize Ahlat diyoruz zaten, karpuzu soruyorum, karpuzi dedi::))
Bana ayrılırken bir sağol abi deyişi vardı, anlatamam....

Bahçe konusunda yanılıyorsun o yerle bir bahçeyi gördüğünde şaşıracaksın, yakında domatesler kızarır.Ben öyle hemen pes edecek adammıyım, ustanı tanımıyormusun beya....

Yeniden yuvana hoş gelmişin, sağlıcakla kal.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Tatil dönüş pozunda ; parasını döküpte rahatlamış birisinden daha çok, dinlenmiş birisini gördüm.

Her ne kadar çocuğu eğlendiriyorum desende , aslında tatil sana daha fazla yaramış.

Emeklilik sana yaramamış.Önceleri daha az yorulduğuna eminim::))

SLM ve Muhabbetle...

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Sevgili ustam Sayın Manos zaten bizden biri. Öyle olmasa zaten böyle çıkıp gelmezdi.
Bahçenin görüntülerini yayınlamadan konuşma:) ben anlamam.

Yusuf abi hakikaten bu sene dinlendim. Acayip yattım:) Ama bahçeme ve arılığıma kavuşmanın tadı bir başka tabi.

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi,Ali bey türlüyü güveç olarak takdim etmiş,türlü ne zamandan beri güveç oldu.Allah bagışlasın kızın çok tatlı.Bahcede güzel olmuş. Rakip çıkacağını zannetmem.Sağlıcakla kalın.

Unknown dedi ki...

Muhteşem abi tatiliniz güzel geçmiş resimlerde gördüğüm kadarıyla,bahçe
mahsüllerin harika görünüyorlar tebrikler.

Selamlar saygılar.




MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Vecdi abi adam niğDELİ olunca hiç merak etme türlüyü güveç olarak takdim etmek neki, seni amerikalı olarak takdim eder:)Bahçe konusunda ustanın rakip olması mümkün değil tabi:) sağlıcakla kal.

Mehmet abi teşekkürler. Beni boş ver kız kurtlarını döktü...sağlıcakla kal.